אלסטום זכתה בחוזה לאספקת מערכת האיתות ETCS Level 2 לקטרים ולקרונות של רכבת ישראל

בתום מכרז שערכה רכבת ישראל זכתה חברת אלסטום בחוזה לאבזור צי רכבת ישראל במערכת האיתות והבקרה לרכבות – ETCS Level 2 המבוססת על תדרי סלולר ומותקנת על הרכבות עצמן(Onboard) . חוזה זה מהווה נדבך מרכזי בפרויקט שדרוג מערכת האיתות והבטיחות למערכת ETCS level 2 המתקדמת ביותר בעולם.

 

החוזה שהיקפו כ-186 מיליון ש"ח (45 מיליון אירו ללא האופציות) הוא עבור תכנון, אספקה, התקנה, בדיקה והכנת המערכת, המותקנת על גבי הקרונות והקטרים, לפעולה. אלסטום תספק את פתרון האטלס (Atlas) שלה.

 

תכנון הפרויקט צפוי להתחיל בינואר 2019. ניהול הפרויקט יבוצע על ידי אלסטום, וההתקנה תימשך כ-40 חודשים. מערכת האיתות והבקרה מסוג ETCS Level 2 תותקן בכל הציוד הנייד הקיים של צי רכבת ישראל, המורכב מ-192 רכבות, עם אופציה ל-34 רכבות נוספות הכוללות בין היתר, גם כלים רכבתיים נוספים.

 

"אנו מברכים על כך שרכבת ישראל שמה את מבטחה באלסטום. הנוסעים יוכלו להיות סמוכים ובטוחים שנסיעתם תהיה בטוחה הודות לפתרון הטכני המתקדם ביותר. אלסטום תורמת מזה שנים רבות ורוצה להמשיך ולתרום לפיתוח התחבורה הרכבתית בישראל. אנו סמוכים ובטוחים שמערכת האטלס שלנ לאיתות ולבקרה תצמיח תועלת לשירותיה של רכבת ישראל ותגביר את שביעות הרצון של לקוחותיה", אמר דידיה פלג'ר, סמנכ"ל בכיר של אלסטום למזה"ת ואפריקה.

 

דילוג לתוכן