איך מספקים 100 מיליון ארוחות עבור נזקקים בשנה?

יוזמה חדשה של מאסטרקארד וארגון המזון העולמי (WFP) תצליח להילחם ברעב העולמי
יאפשרו חלוקה נכונה של שוברים וכרטיסים נטענים לאוכלוסיות החלשות
מאסטרקארד וארגון המזון העולמי (WFP) הודיעו בפסטיבל Global Citizenשנערך בהמבורג, על מחויבותם החדשה במלחמה ברעב העולמי. מאסטרקארד אשר מביאה עימה ידע טכנולוגי וניסיון רב בתחום החדשנות הדיגיטלית בשילוב המומחיות של WFP המספקת מזון לקהילות נזקקות, מאפשרת חלוקה נכונה של שוברים וכרטיסים נטענים לאוכלוסיות החלשות. במסגרת שיתוף הפעולה הכריזו שתי החברות על יעד חדש במימוש חזונם – 100 מיליון ארוחות לטובת אוכלוסיות נזקקות ברחבי העולם ב-12 החודשים הקרובים.
היוזמה של מאסטרקארד בשיתוף WFP נובעת מהרצון ליצור עולם ללא מזומן ונטול רעב. המטרה העיקרית הינה לעצור את מעגל הרעב ולתמוך ישירות בשלושת יעדי הפיתוח שהציג האו"ם בתחום הקיימות: סוף לרעב, חינוך איכותי ושיווין מגדרי.
"מאסטרקארד וארגון המזון העולמי סיפקו בעבר תכניות חדשניות שעזרו ליצור מציאות של עולם נטול רעב. יוזמת ה-100 מיליון ארוחות שואפת לענות על צרכיהם של האזרחיים הנמצאים בשולי החברה ברחבי העולם", מסרה אן קיירנס, הנשיאה הבינלאומית של מאסטרקארד. "בעזרת שילוב המומחיות שלנו בתחום הטכנולוגיה והתשלומים, בשיתוף העבודה של ארגון המזון העולמי אשר מעניק תמיכה תזונתית ברחבי העולם, יהיה ניתן למנף את החדשנות כדי לעזור לכל מי שזקוק לכך. עד כה, סיפקנו מעל 17 מיליון ארוחות, אולם מהיום עם המטרה החדשה שהצבנו, אנחנו מגבירים כמה הילוכים בכדי להגיע להזדמנויות גדולות יותר בעולם מכיל יותר."
היוזמה שתספק את תמיכתה על ידי 100 מיליון ארוחות, תוכל להתבצע על ידי הגדלת שיתוף הפעולה הקיים עם WFP בהתמקדות בשני נושאים – מינוף מומחיות הכולל: "אוכל דיגיטלי" וקמפיין נתינה.
בין היוזמות השונות של מאסטרקארד בתחום ההומניטרי ניתן למנות:

• אסיה: מאסטרקארד תמכה ביוזמתה של WFP בסרי לנקה בהעברת אוכל עבור כ-75,000 איש הנמצאים במקלטים ממשלתיים זמניים. כמו כן, מאסטרקארד תרמה בעבר לארגוני המזון והתרופות העולמי עם בנפאל לאחר רעידת האדמה ההרסנית שפקדה את האזור בשנת 2015, ובפיליפינים לאחר פגיעת הטייפונים.
• מרכז ומזרח אירופה (קמפיין ב-11 מדינות): הקמפיין הגדול ביותר תחת השותפות עם WFP מאז 2015. במסגרת הקמפיין נתרמו עד כה 7.5 מיליון ארוחות בבתי ספר ברואנדה. בריטניה: קמפיין ייחודי שבו מאסטרקארד שיתפה פעולה עם ארגון Virgin Money, על מנת לאסוף כספים המשתווים ל-250,000 ארוחות שנתרמו במאלי.
• גרמניה: בשיתוף פעולה בין מסעדות ומרכולים הצליחו לגייס 336,000 אירו בחודשיים, בתרומת ארוחה לבית ספר על כל לייק שנעשה בפייסבוק.

דילוג לתוכן