אומניטלקום הטמיעה מערכת להקפצת כוננים בזמן אירוע רב נפגעים בביה"ח ברזילי

מערכת ההקפצות, מבית אומניטלקום מאפשרת למנהל אירוע החירום לנהל ולייעל את הקפצת כוחות הרפואה בתפקידים שונים הדרושים בזמן חירום ביעילות מהנייד
חברת אומניטלקום (Omnitelecom), המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום התקשורת, הטמיעה מערכת חדישה להזנקת כוננים וצוותי חירום באמצעות הטלפון בבית החולים ברזילי. באמצעות המערכת ניתן להקפיץ מספר רב של כוננים בו-זמנית (מנתחים, אחיות, מרדימים וכו') לבית החולים על-ידי יזום שיחה אוטומטית לצוותי הכוננים הרלוונטים לסוג הארוע. הכוננים יכולים להשיב בלחיצת כפתור האם ותוך כמה זמן יוכלו להגיע לאירוע הספציפי. הצוות המנהל את האירוע מקבל דיווח בזמן אמת על התקדמות ההקפצה.
בזמן הפעלה יוצרת המערכת קשר טלפוני עם נמעני מערך חירום שהוזנו מראש בהתאם לתסריט חירום על פי תפקידים שונים. המערכת מחייגת שוב ושוב בכל מספרי הטלפון המשויכים לנמען עד אשר היא מקבלת מענה מן הכונן או צוות החירום. המערכת ממשיכה לפעול וליצור קשר עם הנמענים עד לקבלת התוצאה הדרושה – מספר האנשים הדרוש בכל תפקיד.

המערכת תומכת בייזום מאות חיוגים בדקה. היא פועלת משני אתרים שונים על ידי שני ספקי טלקום שונים על מנת שתוכל לתפקד באופן מלא גם במקרה אסון לאומי. מפעילי ההקפצה יכולים לצפות בזמן אמת בממשק אינטרנטי את סיכום ההקפצה ומספר המאשרים הגעה בכל תפקיד. המערכת צפויה לייעל תהליכי הקפצת כוננים וצוותי חירום, להאיץ הגעת צוותים ולהימנע מהקפצת כמות גדולה מדי של אנשי צוות בכל תפקיד.
ד"ר צחי בן-יצחק, מנכ"ל אומניטלקום, מציין: "אנו שמחים לשתף פעולה עם צוות בית החולים ברזילי. פיתחנו מנגנון חיוגים חכם להעלאת אחוז מקבלי הקריאה ושיעור ההשתתפות בקרב הכוננים. המערכת אשר תוכננה לטפל באירועים עם נפגעים רבים (אר"ן) מייעלת את התהליך ויוצרת קשר עם הכוננים, באופן אוטומטי. אלו יכולים להשיב בלחיצת כפתור האם ותוך כמה זמן יוכלו להגיע לאירוע הספציפי. המערכת יודעת 'לנדנד' לכונן עד שהוא מגיב לקריאה, דבר שמאפשר למנהל האירוע לדעת בכל רגע נתון כמה בעלי תפקידים זמינים להגעה ולמעשה לנהל את האירוע דרך הנייד".
לדברי, יהודה אביצור סגן מנהל אדמיניסטרטיבי בבית החולים ברזילי: "בזכות מערכת ההקפצות החדשה הצלחנו לייעל את התפעול של אירועים רבי נפגעים, ולקבל תמונת מצב עדכנית בזמן מהיר של הצוותים הרפואיים. בעבר היתה לנו מערכת שדרשה חיוגים ידניים לצוותי החירום וכל תהליך ההקפצה היה איטי יחסית לאירוע מסוג זה. על-ידי שיתוף פעולה עם המומחים של אומניטלקום, הצלחנו לשפר את הטיפול באירועים הדורשים הקפצת כוננים ולתפעל אירועים אלו בצורה פשוטה וטובה יותר".

דילוג לתוכן