אוויה Avaya)) בחרה בפלטפורמת הענן של גוגל כבסיס לפתרון חדש למרכזי שירות של ארגונים

אוויה Avaya)) הודיעה השבוע, על הצטרפותה לפלטפורמת הענן של גוגל (Google Cloud Platform) עם Customer Engagement OnAvaya™ – פתרון ייחודי למרכזי שירות לקוחות הבנוי בלעדית על פלטפורמת הענן של גוגל.

אוויה מתמחה בפתרונות המסייעים לחברות ולארגונים להגדיל את המעורבות עם לקוחותיהם ולחזק את הקשר עמם, באמצעות מגוון ערוצים ואמצעים בתוך מרכז השירות. הפתרון החדש של אוויה המונע באמצעות פלטפורמת הענן של גוגל, מהווה את הפתרון בעלות הנמוכה ביותר המאפשר למערך של אנשי שירות לקוחות לעבוד מכל מקום, ישירות מהדפדפן האינטרנטי שלהם.

אוויה בחרה בפלטפורמת הענן של גוגל בגלל האמינות, הביצועים, יכולת הגידול הגמישה ומודל התמחור הפשוט של הפלטפורמה. OnAvaya מופעל באמצעות מנוע המחשוב של גוגל (Google Compute Engine) ומנצל את יכולות התקשורת המפותחות של גוגל, על מנת לספק שירותי תקשורת אחודה הפועלים על גבי ענן ציבורי. מכשיר הקצה מבוסס הכרום של אנשי השטח מתקשר באמצעות WebRTC (Web Real-Time Communication) עם תשתיות הענן של גוגל.

מערכת OnAvaya ממנפת גם את היתרונות הייחודיים של מכשירי קצה מבוססי כרום, כך, שכל מה שאיש שירות זקוק לו על מנת לעבוד מכל מקום, הוא חיבור לאינטרנט, כרומבוק ואוזניות והוא מקבל גישה תפעולית מלאה למרכז השירות. לקוחות אוויה יוכלו מעתה לתמוך בגידול העסקי ובשיאים עונתיים ללא צורך בהשקעות מיוחדות, כולל זמן הטמעה אשר הודות לטכנולוגיות של גוגל, הופך מחודשים לימים.

דילוג לתוכן