STKI הכריזה על Service Now כמובילת שוק בתחום ה- ITSM בענן לשנת 2017

0

בכנס השנתי של STKI, שהתקיים בשבוע שעבר באוניברסיטת תל אביב, העניקה חברת המחקר ל-ServiceNow תעודת הוקרה כספקית מובילה (Tier 1 Vendor) בשוק ה- SaaS ITSM.
ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. החברה מציבה פלטפורמה יחידה לרוחב הארגון ועל גביה ניתן לפתח רצף של אינספור תהליכים ארגונים, שמרגע זה ואילך יתנהלו באופן אוטומטי. ServiceNow הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ליותר מ- 5,200 לקוחות ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של ServiceNow אשר הוקם ע"י לימוד אפיק ב- 2013, מונה היום למעלה מ- 100 עובדים והוא אחד הסניפים הצומחים והמצליחים של החברה, עם למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, המגיעים מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, , תנובה, פרטנר, נטפים אלעל ועוד. בנוסף, ב- 2014, רכשה החברה את הסטארט אפ הישראלי Neebula, המפתח פתרונות מחשוב לענן, והיום מונה מרכז הפיתוח שלה בישראל למעלה מ- 100 מומחי פיתוח.
"אנחנו גאים בבחירה של STKI" אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "אחרי למעלה מ- 4 שנים של עבודה קשה ויסודית אנחנו מקבלים הכרה מחברת המחקר החשובה ביותר בישראל בעולמות ה- IT. זו מחמאה גדולה אבל גם מחויבות גדולה כלפי הלקוחות שלנו ואנחנו עומדים מאחורי התחייבות זו באופן מלא, עם שירות בלתי מתפשר, תמיכה מלאה בכל הרבדים והבאת ערך מוסף רציף ומשמעותי לארגון."
"חשוב לציין כי אמנם נולדנו כחברת ITSM אבל היום הפלטפורמה שלנו נותנת מענה לצרכים מגוונים יותר ולאחרונה נכנסנו למספר פרויקטים גדולים ומשמעותיים בתחום של שירות לקוחות" הוסיפה אפיק.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות