SAP מציגה: מאיץ חדש לשירותים פיננסיים

0

הפתרון מספק שירותי דיגיטל מהירים ונוחים יותר ללקוחות בנקים וחברות ביטוח

SAP הכריזה לאחרונה על השקת "מאיץ חדש לשירותים פיננסים" עבור פתרון SAP Hybris Commerce, המאפשר לבנקים ולחברות ביטוח להציע ללקוחותיהם חוויה נוחה ומהירה יותר בעת פתיחת חשבונות, בקשת הלוואות, קבלת הסכמי ביטוח ושירותים רבים אחרים, בין אם באופן אישי, באינטרנט או במכשירים ניידים.

SAP Hybris מאגדת פתרונות בתחום ניהול המכירות, המסחר האלקטרוני, השיווק והשירות, בדרך ליצירת עולם חווית לקוח בזמן אמת. לקוחות בתחומים רבים וכן כאלו מהמגזר הפיננסי כגון ATB Financial, Kaspi Bank ו- MyDeposits מסתמכים על פתרונות SAP Hybris בארגון שלהם.

הגרסה החדשה של מאיץ השירותים הפיננסים מכילה מאפיינים של שירות עצמי ושיתופיות ומציידת ארגונים בכלים ומידע, על מנת שיוכלו לספק חוויה ידידותית הדומה לקמעונאות, שהלקוחות התרגלו לקבל. היא כוללת שלושה שדרוגים מרכזיים: יכולת גלישה משותפת אשר מאפשרת לבנקאים ולאנשי ביטוח לצפות באותו המידע שהלקוחות שלהם רואים, וכך לסייע להם בעת ביצוע פעולות מקוונות (בדומה למתרחש בתקשורת אישית), דבר המפחית את אחוזי נטישת הבקשות לפעולה בזמן אמת ומגביר את שביעות רצונם של הלקוחות. כמו כן, ניתנת ללקוחות האפשרות לבצע בקלות השוואה פרונטלית ברורה בין מוצרים. השדרוג השלישי הוא שינויים מהירים ומותאמים בתבניות הטפסים לבקשות מוצרים אשר מאפשרים לבנקאים ולאנשי הביטוח להגיב במהירות לתמורות הרגולציה של המוצר, ולספק ללקוחות גישה לטפסים העדכניים ביותר בבואם להגיש בקשה למוצרי ביטוח או בנקאות.

ההשקה החדשה מציעה התאמה אישית ללקוח בזמן אמת, על בסיס העדפותיו וההיסטוריה שלו, כדי ליצור עבורו חוויה מספיק משכנעת. בנוסף לייעול תהליכים עבור גופים פיננסים, המאיץ מציע את היכולות המובילות של SAP Hybris Commerce, כולל איחוד של נתונים ממערכות נפרדות ואינטגרציה קלה עם SAP או פלטפורמות אחרות, על מנת לאפשר ללקוחות לבצע פעולות במהירות.

"קצב החדשנות המהיר מחייב בנקים לייצר נוכחות מקוונת גדולה יותר או אפליקציה ניידת כדי ללכוד את תשומת לב הקונים", אמר מנכ"ל NETCONOMOY, מרטין ברזאונר.

"הדיגיטציה ביצעה מהפך בשירותים הפיננסים", אמר שי נעימי, מנהל תחום בנקאות וביטוח ב-SAP ישראל. "התעשייה עברה מאינטראקציה של יחסים אישיים עם הלקוחות לתהליכים של קניה מקוונת במחיר הנמוך ביותר. כדי לתקשר עם הלקוחות המחפשים מחיר צרכני מותאם להם, בנקים וחברות ביטוח צריכים להתחבר ללקוחותיהם בדרך שתהיה משמעותית יותר עבורם ותחת התנאים שלהם. השיפורים במאיץ השירותים הפיננסים מספקים לארגונים את הכלים העדכניים ביותר כדי לספק חווית לקוח איכותית, באמצעותה הם יכולים לבנות אמון ונאמנות בקרב הלקוחות, בעוד הם מרחיבים את הקשר עמם באמצעות יצירת חבילות מוצרים אטרקטיביות".


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות