Iago – צ'אט בוט מלונות החדש שישדרג את חווית החופש שלכם!

0

רוצים לעשות צ'ק אין מוקדם? לא יודעים איפה הספא במלון? שירות החדרים לא זמין?
רון לוינסון ומיכאל פינגרוט מחברת יאגו, מרצים בתואר לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, משיקים צ'אט בוט ראשון מסוגו המאפשר לאורחי המלון ע"י שליחת הודעת סמס/ מסנג'ר בפייסבוק לקבל שירות מהיר ונוח דרך הסמארטפון
צ'אט בוט (תוכנה להעברת מסרים מיידים) חדש שהושק לאחרונה מסתמן כפתרון שיהפוך את הנופשים בקיץ הנוכחי לנוחים הרבה יותר. הצ'ט בוט פותח ע"י רון לוינסון, מייסד ומנכ"ל חברת יאגו ומיכאל פינגרוט, סמנכ"ל השיווק של החברה. שניהם מרצים בתואר לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו.
הצ'אט בוט החדש מאפשר תקשורת בין האורחים למלון בצורה אוטומטית, מבוססת בינה מלאכותית. כך, אורחי המלון יוכלו לשלוח הודעת טקסט דרך המסנג'ר בפייסבוק או בשליחת סמס למלון בכל נושא שהוא: צ'ק אין, שירות חדרים, אטרקציות באזור, שאלות על מיקומי שירותים שונים במלון, שעות קבלה ועוד – ובתוך מספר שניות הם יקבלו תשובה לשאלתם מהמלון. במידה והמערכת לא תזהה את השאלה שהאורח שאל, ההודעה תועבר למנהל המשמרת במלון אשר יענה עליה בפרק זמן קצר.
בעולם בו התחרות בין המלונות רק עולה וביקורות האורחים מתועדות באתרי תיירות שונים, הצ'אט בוט מאפשר חוויית שירות משופרת לאורחים, וכתוצאה מכך המלונות גם יחסכו כוח אדם מיותר (אשר עד כה היה מטפל טלפונית בבקשות ובשאלות של האורחים) ולבסוף יזכו בביקורות טובות יותר מהם על שהותם במלון וככל הנראה גם יחזרו פעם נוספת.
הצ'אט בוט כבר אומץ ע"י "התאחדות המלונות בישראל" ופועל במספר רשתות ומלונות בארץ, דוגמת מלון מרגוזה ביפו. פיילוטים ראשונים נעשו גם ב"מלון שנקין" בתל אביב, במלון "ארמון הירקון" ו"אחוזת אוהלו" בצפון, ואף במספר מלונות בארה"ב (בסן פרנסיסקו ובניו יורק).
את הטכנולוגיה החדשה פיתחו לוינסון ופינגרוט במהלך השנה וחצי האחרונות. "עד היום המלונות ברחבי העולם הציעו חוויית שירות חסרה, אשר המלונות ניסו לתת לה את המענה דרך אפליקציות ייעודיות אולם אלו לא אומצו על ידי הצרכנים מאחר ורוב האורחים אינם מעוניינים להוריד אפליקציה לימים בודדים. כמו כן, השירות שניתן במלונות הרבה פעמים גורר המתנה מיותרת של אורחים ולבסוף חוסר שביעות רצון", מסביר לוינסון. "היות וזיהינו את הצורך בעולם התוכן הזה, בחרנו בפיתוח צ'אט בוט המלונאות, שבאמצעותו אורחים יכולים לקבל שירות נוח, מהיר ויעיל בזמן החופשה שלהם – ומבלי לבזבז זמן מיותר על התרוצצויות שונות והמתנה לשירותים בסיסיים כשהם נופשים במלון. בנוסף, המלונות יוכלו להתייעל כלכלית ולקבל ביקורות טובות", מוסיף רון לוינסון, מייסד ומנכ"ל IAGO. לוינסון ופינגרוט הכירו במהלך התואר הראשון בבי"ס לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו בו למדו יחד, וכיום שניהם מרצים בחוג בקריה האקדמית אונו בקורסים ל'פיתוח מוצרים דיגיטליים" ול"שיווק דיגיטלי". "זהו המוצר השני שאני ומיכאל מפתחים ביחד. עבדנו על זה ביחד מרמת הרעיון עד רמת ההוצאה לפועל ואנו מתרגשים מאוד מהתוצאה".

 


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom