Bizzabo הישראלית השלימה סבב גיוס נוסף של 15 מיליון דולר בדרכה לעצב מחדש את עתיד שוק האירועים העסקיים

0

ההשקעה תשמש להרחבת פעילות המוצר והכפלת מספר העובדים במשרדיה בישראל ובניו-יורק.
חברת ביזאבו (Bizzabo) הישראלית, המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, הודיעה היום (ד׳) על השלמת סבב גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר באמצעות קרן ההון סיכון Pilot Growth Equity, קרן ההשקעות האירופית Maor והמשקיעים הקיימים בחברה. הגיוס מגדיל את המימון הכולל של Bizzabo ל-30 מיליון דולר, ומהווה חיזוק נוסף לעשייה החשובה ולטכנולוגיה הייחודית של החברה. Bizzabo מתכוונת להשתמש בכספי ההשקעה כדי לתמוך בקהל הלקוחות הצומח במהירות וכדי להאיץ תהליכי פיתוח של מוצרים חדשים.

לקרן ההשקעות ,Pilot Growthשזוהי השקעתה הראשונה בישראל, משרדים בניו-יורק, סן פרנסיסקו ווושינגטון. ג'ון דלוש (John DeLoche), מייסד ושותף מנהל בקרן, יצטרף למועצת המנהלים של Bizzabo. לדבריו: "עולם התוכנה והטכנולוגיות בתחום האירועים נמצא עדיין בתחילת דרכו, אך עם זאת עתיד לצמוח ל-28 מיליארד דולר בשנים הקרובות. זיהינו את Bizzabo כחברה בעלת צוות ההנהלה, צוות העובדים ופלטפורמת המוצר הטובים ביותר כיום בשוק. אנחנו מרגישים גאים לחבור לצוות היזמים והנהלת החברה במשימתם להוביל מהפכה בתחום כל-כך חשוב בעולם של ימינו״.

Bizzabo היא פלטפורמה טכנולוגית עטורת פרסים לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, אשר מעניקה לארגונים פתרון מקיף לייעל ולמקסם את האירועים שלהם. הפלטפורמה מאחדת תחת קורת גג אחת כלים ליצירה של אתרי אירועים עסקיים, ניהול מערכת רישום משתתפים, בניית קהילות נטוורקינג ויכולות אנליזה מתקדמות, אשר מאפשרים למארגני האירועים ונותני החסויות לקבל תובנות עסקיות אשר לא היה ניתן להשיגן עד כה. שוק הכנסים נמצא בצמיחה מתמדת, בכל יום מתקיימים כ-8,000 אירועים עסקיים מסביב לעולם, ועל פי Frost & Sullivan בשנה ממוצעת חברות משקיעות למעלה מ-500 מיליארד דולר באירועים וכנסים.

ערן בן שושן, מייסד ומנכ"ל Bizzabo, מסר: "במהלך העשור האחרון, ראינו את מהפכת הענן בתחום המכירות (CRM) ולאחריה בתחום השיווק. אני גאה לומר שכיוםBizzabo מובילה את מהפכת הענן בתעשיית הכנסים והאירועים העסקיים. לקחנו מספר הימורים והחלטות גדולות בשנים האחרונות, ובזכות הצוות המיוחד שיש לנו, הצלחנו לבסס את עצמנו כפתרון הטכנולוגי המוביל בתחום. בעולם כה דיגיטלי, אנחנו מאמינים כי אירועים ומפגשים פנים אל פנים הפכו להיות חשובים מאי פעם. עם כספי ההשקעה אנו מתכוונים להאיץ משמעותית את קצב החדשנות והצמיחה שלנו. כדי לעשות זאת בהצלחה, אנחנו מתכננים להכפיל את הצוותים שלנו בתל-אביב ובניו-יורק בשנה הקרובה".

מאז השקתה בשנת 2012, אלפי אירועים השתמשו ב- Bizzabo למקסם את האירועים שלהם ולהציע חוויה טובה יותר למשתתפים שלהם. בין מאות לקוחות החברה נמנות חברות כגון EA sports, GitHub, Hubspot, WeWork, Bank Of Ireland ועוד. בשנה האחרונה בלבד, ההכנסות השנתיות של החברה גדלו ביותר מ-200% והצוות הוכפל בגודלו. ל-Bizzabo הכנסות במיליוני דולרים והיא בדרכה לשבור שיאי צמיחה נוספים השנה.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות