תוך שעות ספורות – האפליקציה הגיעה למקום הראשון באפסטור

0

iGroup משיקה לראשונה
מועדון הטבות ותוכן לבני נוער iteen
ההשקעה במהלך הפיתוח והשיווק של המועדון כ-5 מיליון שקלים
teenk תלווה את המיתוג והפרסום של המועדון
ל-iteen כבר הצטרפו המותגים המובילים; GETT, פיצה האט, קבוצת פוקס, אוריאו, סופר-פארם ועוד
מועצת התלמידים והנוער שותפים להשקה
בתוך פחות מ-5 שעות האפליקציה הגיעה למקום הראשון בהורדות
חנן יזדי, יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית :" אחת ממטרותיה של המועצה היא הורדת בעלויות שבני הנוער נאלצים לשלם מכיסם או מכיס הוריהם וזוהי התקדמות משמעותית בתהליך. מיזם כזה יכול לצמצם פערים כלכליים רבים ואני מברך על כך"

קבוצת iGroup, המנהלת את מועדוני ההטבות הדיגיטליים של קבוצת קניוני עופר myofer ואת מועדון הסטודנטים הגדול בישראל – istudent , משיקה לראשונה בישראל את מועדון ההטבות והתוכן לבני נוער- iteen.
תוך שעות ספורות האפליקיה הופיעה במקום הראשון באפסטור והיו כלפי עשרות אלפי הורדות.
מועדון iteen מיועד לבני 13-18 ויפעל באמצעות אפליקציה מתקדמת אליה נרשמים בני הנוער והכל – בחינם עבור בני הנוער בישראל! iGroup מתכננת להשקיע בפיתוח ומהלך ההשקה כ-5 מיליון שקלים במטרה להגיע לנתח שוק משמעותי בזמן קצר.
הייחודיות של האפליקציה, היא באופן בו ניתן להתאים את תוכן ההטבות, היצע המותגים ואופן הצגתם לכל משתמש (בן/ת נוער) באפליקציה באופן פרטני – בהתאם לגילו, העדפותיו הצרכניות, מיקומו הגיאוגרפי ועוד. אפליקציית iteen כוללת מנגנון טכנולוגי ייחודי, אשר יודע לאמת משתמשים אשר מעוניינים להירשם לאפליקציה, באופן בו אך ורק בני נוער יוכלו "להתקבל" לאפליקציה ובכך ליהנות מהתכנים וההטבות המוצעים בה.
בין החברות והמותגים שיציעו הנחות והטבות לבני הנוער בישראל באפליקציה, ניתן למצוא את: GETT, קרביץ, פיצה האט, ורטהיימר ספורט, מגנוליה, קבוצת פוקס, מילקה, אוריאו, סופר-פארם, קידום ועוד…
יניב ברק, משנה למנכ״ל iGroup, אשר ישמש כמנכ״ל iteen: "שמנו לעצמנו כמטרה לאגד את הכח הצרכני של בני הנוער בישראל, שאינו מנוצל כיום כמעט בכלל. כפי שעשינו בקהל הסטודנטים – מטרתנו היא להגיע לנתח שוק משמעותי בטווח קצר ובכך לאפשר הוזלת מחירים והגברת היצע ההטבות והתכנים עבור בני הנוער. מהלך זה הינו המשך ישיר לאסטרטגיה של החברה – חשיפה לכמה שיותר קהלים והבאת הידע והיכולות הייחודיות שלנו בעולמות הפרסום והשיווק אל עוד עולמות תוכן ועוד קהלים. היעד שלנו הוא עד סוף שנת 2017 להגיע לכרבע מיליון בני נוער ב – iteen. כפי שהגענו ליותר מ-200,000 סטודנטים ולנתח של יותר מ-75% מהסטודנטים בישראל והיקפי מימוש הטבות של יותר מ-250 מיליון שקלים בשנה, כך נעשה גם עם בני הנוער״.
חנן יזדי, יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית :"אני בטוח ששיתוף הפעולה יחד עם teenk ו- igroup יביא לשיפור ברווחתם של בני הנוער בישראל. אחת ממטרותיה של המועצה היא הורדת בעלויות שבני הנוער נאלצים לשלם מכיסם או מכיס הוריהם וזוהי התקדמות משמעותית בתהליך. מיזם כזה יכול לצמצם פערים כלכליים רבים ואני מברך על כך"
משרד הפרסום המתמחה בבני נוער, teenk, ילווה את המיתוג והפרסום של המועדון, כשאת מהלך ההשקה הנרחב ילוו בני נוער, מובילי רשת ו-"יוטיוברים" מובילים.
חלק מהמבצעים המיוחדים שיוצאו לבני הנוער בשימוש באפליקציה:
100 ₪ מתנה ב-GETT.
2 משפחתיות + 2 תוספות על כל מגש ב-99 ₪ בפיצה האט.
פיצה משפחתית + 4 תוספות ב 60 ₪ בפיצה האט.
חבילת אוריאו דאבל ב-5.90 ₪
דרים קארד בשווי 100 ₪ ב-85 ₪.
50 ₪ מתנה באיל-מקיאז'
40 ₪ מתנה לרכישת משחקים ואביזרים ל-XBOX ONE ו-PS4 בקרביץ.
30% הנחה בקרביץ על מגוון תיקים וקלמרים.
50% ב-KIPLING על מגוון תיקים.

 


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom