פלאפון הראשונה להשלים 50% מפריסת טכנולוגית ה-MIMO 4X4 ותסיים ב-2018 פריסה מלאה ברחבי הארץ

0

• סקר IPSOS: שליש מהישראלים הגדילו את נפח הגלישה בסלולר בכ-GB25
• ב-2018 שני מיליון ישראלים יוכלו ליהנות מאינטרנט 4X4 במהירות של עד 400Mb
• פלאפון השיקה את "חבילה ממש מושלמת", הכוללת: גלישה ללא הגבלה באפליקציות החברתיות ובחירה נוספת של גלישה ללא הגבלה באחת מבין ארבע חבילות: חדשות, כלכלה, שופינג וספורט
• 300 אלף לקוחות הצטרפו לתוכניות "החבילה המושלמת" מאז השקתה בקיץ 2017

בהמשך להכרזת החברה ביולי 2017 – פלאפון מודיעה על השלמת 50% מתוכנית פריסת ה-MIMO ברשת LTE, עד סוף 2018 הפריסה המתוכננת תושלם במלואה בכל רחבי הארץ.
כבר היום חצי מיליון משתמשים בישראל יכולים ליהנות מאינטרנט 4X4 במהירות של עד 400Mbps, וב- 2018 המספר יגדל לכשני מיליון בעלי מכשירים תומכים, שיוכלו ליהנות מהגלישה המהירה. השימוש בטכנולוגיית MIMO 4X4 מאיץ את קצב הגלישה, מכפיל את זרם המידע, ומביא להגדלת מהירות הגלישה בשיעור של עד 200% ברשת פלאפון.
סקר שנעשה על ידי חברת המחקר IPSOS ובחן את הרגלי הצריכה הסלולריים של הלקוח בישראל, מצא כי ב-2017 שליש מהישראלים הגדילו את נפח הגלישה ב-GB25 בממוצע, וכי 38% מהנשאלים היו מעוניינים לעבור לחבילה המשלבת גלישה במהירות גבוהה יותר. עוד ציינו בחברת פלאפון כי נפח הגלישה של הישראלי הממוצע בסלולר ב-2017 גדל פי 1.5 בשנה הקודמת.

עוד נמצא בסקר כי 83% מהמשתמשים בסלולר גולשים באפליקציות החברתיות, כגון: וואטס'אפ, פייסבוק, סנאפצ'אט ואינסטגרם במידה רבה ומעלה. 50% צורכים אפליקציות חדשות במידה רבה, אח"כ אפליקציות בתחום השופינג (38%), כלכלה (25%) וספורט (20%).

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "כבר היום רשת פלאפון מובילה במהירות הגלישה והיא הרשת היחידה שתסיים את פריסת הטכנולוגיות המתקדמות כבר במהלך השנה הנוכחית. שמנו לנו כמטרה להעניק את חווית הלקוח המתקדמת והטובה בישראל. היום אנחנו משיקים חבילת סלולר שתואמת את הטעם של הצרכן הישראלי. אנחנו נמשיך להשקיע בביצועי הרשת על מנת לשמור על המובילות של פלאפון בסלולר".

פלאפון, שממשיכה להשקיע, לשפר ולשדרג את המוצרים והחבילות שלה בהתאם לצורכי הלקוח הישראלי, זיהתה את הגידול בשימוש צריכת הדאטה של לקוחותיה, והשיקה במאי האחרון את מסלולי "החבילה המושלמת" שכבר הצטרפו אליהם יותר מ-300 אלף לקוחות. כעת פלאפון משדרגת את החבילות כך שיתאימו בצורה המיטבית להרגלי הגלישה והצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. כך החבילה החדשה מאפשרת לבחור, לצד מתן גלישה ללא הגבלה באפליקציות הסושיאל המובילות, גם בחירה מבין ארבע קטגוריות נוספות- חדשות, שופניג, כלכלה וספורט, התכנים העיקריים הנצרכים על ידי הלקוח הישראלי, שכל אחת מהן כוללת ארבע אפליקציות נוספות לגלישה ללא הגבלה.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות