פייסבוק מודיעה על הרחבת המדידה למפרסמים ופיתוח כלי מדידה מתקדמים וחדשניים

0

במהלך השנים האחרונות, אטלס סיפק מדידה מבוססת-אנשים לכמה מהמשווקים הגדולים בעולם וביצע מדידות קמפיינים של למעלה מ -300 מהמפרסמים המובילים בעולם. במהלך תקופה זו, פייסבוק חשבה על דרכים להנגיש תובנות מתוך אטלס ליותר משווקים, ללא תלות בגודלם. בחודש ספטמבר האחרון, החלה פייסבוק בשילוב צוות האטלס אל תוך ארגון המדידה הרחב שלה כדי לבנות את הכלים שיאפשרו זאת.

פייסבוק מתחילה לבחון כלי מדידה מתקדמים וחדשניים המתמקדים בייחוס(attribution) והגעה לקהלים (reach). כלים אלה, שהוצעו בעבר על ידי אטלס, יהיו זמינים בקרוב באמצעות Facebook Business Manager – להנגשת כלי מדידה מבוססת-אנשים ליותר משווקים באמצעות ממשקים קלים לשימוש של פייסבוק. מדידה מתקדמת תקל להשוות את היעילות של פייסבוק, אינסטגרם ו Audience Network לצד אתרים נוספים.

פייסבוק מקווה להפוך את המדידה המורכבת, אשר הייתה יקרה באופן היסטורי, ונסמכה על שיתוף פעולה אינטנסיבי עם פלטפורמות דיגיטליות – לנגישה יותר למגוון רחב יותר של מפרסמים.

במהלך השנה הקרובה, פייסבוק מצפה להפוך כלי מדידה מתקדמים זמינים ליותר מפרסמים בפייסבוק ברחבי העולם. פתרון המדידה המתקדמת של פייסבוק יהפוך ליעד המרכזי למדידה מבוססת אנשים, חוצת אתרים. ייבחן גם שילוב כלי מדידה נוסף עבור שיווק מוכוון ביצועים (performance) ומיתוג תחת מטריית המדידה המתקדמת. בנוסף, פייסבוק תחל להעביר לקוחות אשר משתמשים בפתרונות מדידת אטלס למוצרי המדידה המתקדמים.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom