עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר בשנה, ServiceNow רוצה לשלש הכנסותיה עד 2020

0

לימור אפיק, מנהלת אזורית ServiceNow: "החברה רואה בישראל שוק חשוב ואסטרטגי והיא מתכוונת להרחיב את ההשקעות בשוק זה ב-2017"
ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה בענן, ערכה לאחרונה מפגש בנושא 'עבודה במהירות האור', והזמינה מספר לקוחות בכירים.
מפגש הבכירים נפתח בארוחת שף והשתתפו בו גם נציגי החברה הבכירים שהגיעו לביקור קצר בישראל. ראשונה ברכה לימור אפיק, מנהלת אזורית ServiceNow והסבירה כי "החברה רואה בישראל שוק חשוב ואסטרטגי והיא מתכוונת להרחיב את ההשקעות בשוק זה ב-2017." לברכותיה הצטרף חואקין רייקסה, מנהל מכירות EMEA: "ServiceNow היא חברת ענן, המספקת תוכנה כשירות, ומשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים את תהליכי ה- IT בארגון. אנחנו מציבים פלטפורמה יחידה לרוחב הארגון ועל גביה ניתן לפתח רצף של אינספור תהליכים ארגונים, שמרגע זה ואילך יתנהלו באופן אוטומטי" אמר רייקסה והוסיף, "השוק האירופאי מהווה 20% מכלל החברה, כאשר השוק הישראלי מהווה חלק חשוב ומרכזי ממנו" .
אחריו הציג כריס פופ, אסטרטג בכיר של ServiceNow ב- EMEA. פופ סיפר כי מדובר בחברת התוכנה הצומחת ביותר בעולם עם גידול של 1,000 עובדים חדשים בשנה. "אנחנו מחזיקים היום ב- 40% מכלל לקוחות האנטרפרייז בעולם ומגיעים להכנסות של 1.4 מיליארד דולר בשנה, ועד 2020 נרצה לשלש סכום זה" חשף את היעד השאפתני של החברה.
"כאשר עובד חדש מתחיל לעבוד בחברה צריך לתת לו מחשב, לדאוג לסיסמאות, אבטחת מידע, הרשאות, צריך להדפיס לו כרטיס ביקור ועוד ועוד" נתן כריס פופ דוגמא קלאסית לשימוש בפתרון החברה. "התוכנה שלנו, הנצרכת במודל ענן, מייתרת את הצורך בכל המיילים שהיו נשלחים עכשיו בארגון על מנת לאפשר כניסתו של עובד חדש. כל מה שנדרש כעת מן העובד הוא להקיש על כפתור 'תהליך קבלה של עובד חדש' בפורטל הארגוני וכל תהליכי הקליטה ירוצו באופן אוטומטי, ובמקביל זה לזה. העובד החדש יוכל לצפות בזמן אמת בהתקדמות המשימות השונות עד אשר יסתיימו לשביעות רצונו תוך זמן קצר מאד, ללא שליחה של מייל בודד או שיחת טלפון אחת."
"בדומה לתהליך קבלת עובד חדש" אומר פופ, "כל ארגון מתכנת את הפלטפורמה שלו כראות עיניו, בהתאם לתהליכים ולפעולות הארגוניות הנדרשות. התועלת הצומחת לארגון היא דרמטית ומתבטאת בהתייעלות תפעולית וכלכלית ניכרת."
ארז רחמיל, סמנכ"ל IT וטכנולוגיות בחברת Playtika ולקוח ותיק של החברה, עלה לבמה ותיאר בצורה ברורה ותמציתית את המהפכה שחוללה ServiceNow אצלו. "אנחנו משתמשים ב- ServiceNow כמעט מיום הקמתנו ובתחילה השתמשנו בה על מנת להפוך את כל שירותי ה- IT הסטנדרטים לאוטומטים" אמר רחמיל. "אבל בהמשך, כחברה מובילה בתחום הסושיאל גיימינג, גילינו כי ישנם תהליכים שמאפיינים רק חברה מסוגינו וגם אותם אנחנו יכולים להפוך לרצף אוטומטי ויעיל. שחזור ההיסטוריה של המשתמש, שינוי מאזן הכספים של המשתמש, הרמת מסך, חלוקת בונוסים וקופונים למשתמשים, ניהול תהליכי רשת מול פייסבוק, שחזור גירסאות מנוהל ומעבר לסביבת בדיקות הם רק חלק מהתהליכים שפיתחנו על גבי הפלטפורמה של ServiceNow, והפכו את המשתמשים שלנו למשתמשים מרוצים יותר ואותנו ליעילים ורווחיים יותר."
הסניף הישראלי של ServiceNow הוקם על ידי לימוד אפיק לפני 4.5 שנים והוא סניף צומח ומצליח עם למעלה מ- 50 לקוחות. בנוסף, ב- 2014, רכשה החברה את הסטארט אפ הישראלי Neebula, המפתח פתרונות מחשוב לענן, והיום מונה מרכז הפיתוח שלה בישראל למעלה מ- 100 מומחי פיתוח.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות