ספירנט מודיעה על התקנה בשווי מיליוני דולרים של VisionWorks להבטחת חוויית הלקוח

0

התקנה רב שלבית של VisionWorks מבליטה את הביקוש לניתוחים פרואקטיביים, אוטומטיים
סן חוזה, קליפורניה, 10 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):
ספירנט, Spirent Communications plc (LSE:SPT), מובילה עולמית בפתרונות הבטחת שירות במחזור החיים, הודיעה היום על השלמת השלב הראשון בהתקנה בשווי מיליוני דולרים של פתרון הבטחת חוויית הלקוח (CEA) שלה VisionWorks עבור ספקית שירות גדולה בצפון אמריקה. ההתקנה, שמוערכת בסביבות 6 מיליון דולר, כוללת ניתוח פתרון בעיות פרואקטיבי ואוטומטי כדי לזהות, לתעדף ולפתור בעיות של חוויית הלקוח. מספר שלבים נוספים מתוכננים ב-12 החודשים הבאים.
באמצעות הפתרון VisionWorks CEA, ספקי השירות יכולים לעבור מפתרון בעיות ידני שמופעל על ידי תלונות של הלקוחות לפתרון בעיות פרואקטיבי, אוטומטי, והתוצאה היא חוויית לקוח טובה יותר בעלות הרבה יותר נמוכה. VisionWorks CEA צובר נתונים ממסדי נתונים ומערכות הבטחה שברשת כדי ליצור מבט מאוחד על חוויית הלקוח ועל הגורמים היסודיים של ביצועי הרשת שמשפיעים עליה. VisionWorks CEA יכול להבליט ולפתור באופן פרואקטיבי בעיות שמשפיעות על לקוחות רבים לפני שנגרמות הוצאות טיפול במורד התהליך והוצאות אחרות. כשמתרחשות בעיות בלתי נמנעות, VisionWorks מאיץ משמעותית את תהליך פתרון הבעיות על ידי הצבעה על מקור הבעיה והפעלת פתרונות במהירות. VisionWorks CEA ייחודי ביכולת שלו לנצל תעבורה סינתטית מסוכני בדיקות כדי להציף ולתקן בעיות לפני שהן משפיעות אפילו על לקוח אחד.
"אנחנו רואים בביקוש להבטחת וניתוח חוויית הלקוח אוטומטיים, פרואקטיביים גורם מפתח בעסקי הבטחת השירות במחזור החיים שלנו", אמר דייוויד סטהלין, המנהל הכללי של הבטחת שירות במחזור החיים בספירנט. "לדוגמה, בזמן אסונות הטבע האחרונים בצפון אמריקה, VisionWorks CEA עזר ללקוחותינו לתעדף את פעילות פתרון הבעיות שלהם כך שיוכלו להחזיר שירותים קריטיים ללקוחותיהם מהר ככל האפשר. עם האימוץ של וירטואליזציה ו-5G, ניתוחים יהיו כלי חיוני כדי להבטיח את חוויית הלקוח ולנהל בעיות שירות באופן יעיל, בין אם בקנה מידה גדול או אצל לקוח ספציפי".
הפתרון VisionWorks CEA הוא חלק מחבילה של פתרונות הבטחת שירות במחזור החיים (SLA) מתוצרת ספירנט. פתרונות ה-SLA של ספירנט הופכים לאוטומטיים זרימות עבודה של בדיקות והבטחה לאורך מחזור החיים של השירות, מאיצים חידושים בשירות ומפחיתים עלויות תפעוליות. למידע נוסף על הבטחת שירות במחזור החיים ועל VisionWorks בקרו בבקשה באתר https://www.spirent.com/Solutions/Service-Assurance.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות