"ללמד את המותגים לדבר": פרוקטר אנד גמבל מחפשת חדשנות ישראלית בתחום ה- Voice Recognition

0

פרוקטר אנד גמבל מכריזה על סדרת האקתונים עולמית בנושא זיהוי קולי. מדובר בהאקתון הראשון שמארגנת פרוקטר אנד גמבל, והוא קורה ב 10 מדינות ברחבי אירופה במקביל, וישראל ביניהן. הזוכים בהאקתון יזכו לפגישה אישית והצגת הפיתוח בפני סופי בלום- ראש החדשנות הגלובלית בפרוקטר אנד גמבל, יחד עם טיסה וביקור במטה החברה באירופה.
ההאקתון הישראלי הנערך בהובלת דסק החדשנות של פרוקטר אנד גמבל ייערך במשרדי החברה שברמת- החייל במהלך הימים חמישי ושישי בתאריכים ה- 23-24.11 במסגרתו ישתתפו סטודנטים, סטארט אפים ומומחים בתעשיית הזיהוי הקולי, בעלי ידע בנושאי פיתוח תוכנה/ ניהול מוצר/ שיווק דיגיטלי/ עיצוב UX-UI אשר יפתחו מיזמים ייחודים באמצעות מערכת הזיהוי הקולי Alexa של אמזון.
בין השופטים בהאקתון שייערך בישראל נמנים אופיר גוטמן- מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אורי אדוני – שותף ב JVP, עמית הראל – ראש מחלקת החדשנות בדלויט, איתן סלע- מומחה אלקסה ובועז זינימן- מומחה לטכנולוגיית ענן בחברת AWS ישראל.
סיגל מנדלביץ', מנהלת דסק החדשנות של פרוקטר אנד גמבל מציינת כי "תחום הזיהוי הקולי מלהיב ואין לנו ספק שיהיה רלוונטי בעתיד לכל משק בית. כחברת מוצרי הצריכה הגדולה בעולם וכארגון העוסק בחדשנות מוצרית וטכנולוגית אנחנו בהחלט רוצים להוביל את תחום מוצרי הצריכה גם בעידן שלvoice recognition ולמעשה "ללמד את המותגים שלנו לדבר", מתוך הבנה כי הקול הולך לשנות את התנהגות הצרכן".


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות