לימור אפיק: ל- ServiceNow נתח שוק של 43%

0

ServiceNow ודיקומנו לאבס, מקבוצת One1, ערכו אירוע משותף ללקוחות קיימים, כמו מלאנוקס למשל, הלקוח הראשון של ServiceNow בארץ, ובעיקר לקוחות פוטנציאלים. האירוע התקיים בביסטרו 56, בהרצליה פיתוח.
ברכה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow וסיפרה כיצד פתחה את הסניף הישראלי ב- 2012. "החברה מנתה אז 500 עובדים ברחבי העולם ועובדת אחת בישראל, ועשתה 244 מיליון דולר בשנה. היום מונה החברה 6000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ- 150 בישראל, המספקים מוצרים ושירות ל- 57 לקוחות מרוצים. החברה סיימה את השנה שעברה עם 1.4 מיליארד דולר ומחזיקה היום, על פי גרטנר ב- 43% משוק ה- ITSM, וממשיכה לצמוח בצורה מדהימה בתחום ה- Customer Support ובתחום התמיכה בחטיבות HR".
גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס סיפר כיצד דיקומנו התחילה כחברת פרויקטים בעולמות של SAP. "כאשר נפגשתי עם לימור ב- 2012, הבנתי שמדובר במוצר יוצר מן הכלל ובחברה שהולכת להצליח בגדול. דיקומנו לאבס הצטרפה כשותפה ראשונה ומאז צמחנו יחד עם ServiceNow. היום דיקומנו מונה כ- 70 עובדים ויישמה את פתרונות ServiseNow בקרב לקוחות כמו אלעל, אמדוקס, אדמה, בנק דיסקנט, פרטנר, פלייטיקה, זרטו, בנק פועלים, רפאל, נייס ועוד."
"צמחנו בזירת ה- ITSM ויש עוד הרבה מה לעשות בתחום הזה" אמר כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow אשר הגיע מאנגלה. "מתוך הדברים שלמדנו ב- IT פיתחנו פתרונות לעולמות של שירות ותמיכת לקוחות (Customer Service & Support), משאבי אנוש וניהול אירועי אבטחת מידע וסקיוריטי. החוט המקשר בין כל התחומים הוא שיפור תהליכי השירות מחוץ לארגון ולעובדים, בתוך הארגון."
"כאנשים פרטיים אתם לא נוהגים לעבוד הדרכה כדי להשתמש באפליקציות שאתם מורידים לנייד. כך גם כלקוחות עסקיים של ServiceNow – השימוש באפליקציה הוא אינטואיטיבי וידידותי ומעניק ללקוח חוויה יוצאת דופן."

 


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות