לאומי קארד זכתה בפרס חדשנות יוקרתי

0

לאומי קארד זכתה בפרס חדשנות יוקרתי על הטמעת פתרון אבטחה מתקדם באפליקציית 'הארנק הדיגיטלי', המבוסס על טכנולוגיה ייחודית של SecuredTouch הישראלית

הטכנולוגייה מאפשרת זיהוי ואימות המשתמש באפליקציה באמצעות ניתוח של האינטראקציות הפיזיות שלו עם המכשיר הנייד;
הפרס הוענק ללאומי קארד על ידי ארגון EFMA, ארגון גג גלובלי של ארגונים פיננסיים וחברות ביטוח מכל העולם

גאווה ישראלית. EFMA, ארגון גלובלי ללא מטרת רווח המאגד בנקים וגופים פיננסיים מכל העולם, בחר בלאומי קארד כזוכה בפרס חדשנות יוקרתי על הטמעת מוצר אבטחה ייחודי באפליקציית 'הארנק הדיגיטלי' שלה. פתרון האבטחה, שפותח על ידי הסטארט-אפ הישראלי SecuredTouch, משתמש בביומטריה התנהגותית כדי להוסיף שכבת אבטחה מתקדמת ללקוחות המשתמשים באפליקציה, תוך ביטול הצורך בסיסמאות מורכבות.
ארגון EFMA, ששם למטרה לקדם שיתופי פעולה בתחום החדשנות בין גופים פיננסיים, מונה מעל ל-3,300 ארגונים וחברות מ-130 מדינות, בהם כ-80% מהבנקים הגדולים באירופה.

הטכנולוגיה הייחודית של SecuredTouch יודעת לזהות משתמשים במובייל באמצעות ניתוח האינטראקציה הפיזית שלהם עם המכשיר. היא מנטרת ומזהה יותר מ-100 פרמטרים התנהגותיים של הלקוח כגון עובי האצבע, עוצמת לחיצה, זווית האחיזה של המכשיר ועוד, ועל ידי כך יוצרת פרופיל ביומטרי-התנהגותי ייחודי לכל משתמש. כך ניתן לזהות האם מדובר באותו משתמש שהתחבר לאפליקציה, ללא צורך בסיסמא או אמצעי הזדהות אחרים. הפתרון מאפשר לחסום פעילות של מתחזים בפעולות בעלות סיכון גבוה, מהווה כלי נוסף למניעת הונאות ומאפשר לחסוך שלב הזנה של סיסמה וזיהוי אקטיבי של הלקוח.

הטכנולוגיה הוכיחה יכולות גבוהות לזיהוי והגנה על השימוש באפליקציה, ללא פגיעה בפרטיות המשתמשים שכן, למעשה, אין כל פרט מזהה של המשתמש בתהליך זה. המוצר מאפשר מנגנון אבטחה בלתי מורגש למשתמש ולא דורש ממנו כל רישום מוקדם, או ביצוע פעולות ייעודיות. יכולת האבטחה של המוצר הינה מתמשכת ומלווה את המשתמש בכל פעילות שלו באפליקציה, לא רק בשלב הכניסה.

בין נימוקי הזכייה ציינו השופטים את העובדה כי הטכנולוגיה מביאה לפריצת דרך המשפרת את חווית המשתמש ומעודדת שימוש בערוץ הדיגיטלי לביצוע פעולות בנקאיות שפעמים רבות אינן מושלמות בשל הצורך לבצע הזדהות חוזרת. בעוד שימוש בזיהוי ביומטרי כגון טביעות אצבע או זיהוי תווי פנים מבטיח כי המשתמש נכנס לאפליקציה, הרי שזיהוי ביומטרי-התנהגותי מבטיח כי אותו משתמש הוא זה שגם ממשיך את השימוש ומבצע את הפעולות בזמן אמת.

כחלק מהמאמץ המתמשך של לאומי קארד לזיהוי הזדמנויות ואימוץ טכנולוגיות חדשות, מחלקת החדשנות של החברה פועלת ליצור שיתופי פעולה עם חברות הזנק שיובילו להטמעת שירותים חדשים בחברה וליצירת ערך ללקוחות החברה, לצד הזדמנות עסקית לחברות בתחילת דרכן. החברה מקדמת בדיקות היתכנות עם סטארטאפים ומוצרים בתחילת הדרך ומקדמת אותם מול לקוחות פוטנציאליים בארץ ובעולם על ידי הוכחת יכולת היתכנות של המוצרים בקנה מידה גדול.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom