יניב פרץ מונה לסמנכ"ל תמיכת לקוחות גלובלי בסלברייט

0

יניב פרץ מונה לסמנכ"ל תמיכת לקוחות גלובלי בחברת סלברייט.
חברת סלברייט הינה המובילה בשליפה, פענוח וניתוח של מידע ראייתי ממכשירים ניידים, ובמסגרת תפקידו יהיה פרץ אחראי על ניהול תחום תמיכת הלקוחות הגלובלית.
פרץ הינו בעל ניסיון רב שנים בתעשיית התקשורת בתפקידי ניהול ותמיכה בלקוחות בינלאומיים. בתפקידו האחרון כיהן פרץ כמנהל חטיבת שירותי ה-SaaS והתפעול בחברת GreenRoad.
קודם לכן שימש כדיירקטור שירות לקוחות ותמיכה בחברת גילת לוויינים וכמנהל אגף שירות הלקוחות והטמעה בחטיבת שירות הלקוחות בחברת ריטליקס- חטיבה אשר נמנה על מייסדיה.
את דרכו המקצועית בתחום התחיל ב ECI, שם עבד כעשור ומילא מגוון תפקידים, האחרון שבהם מנהל אגף שירות הלקוחות בחטיבת השירות הגלובלי.
פרץ,בעל תואר שני מהאוניברסיטה הפתוחה הינו בוגר תוכנית פיתוח המנהיגות של חברת התקשורת ECI טלקום.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות