חדשות ועידת F8 של פייסבוק

0

בין הנושאים המובילים שהוצגו בועידה:

• המצלמה כפלטפורמת המציאות הרבודה הראשונה. פייסבוק משיקה את Camera Effects Platform, חבילה של כלים פתוחים לשימוש אמנים ומפתחים, ליצירת מגוון רחב של אפקטים עבור המצלמה החדשה של פייסבוק (Facebook Camera), ממסגרות תמונה פשוטות ועד אפקטים אינטראקטיביים ומסיכות, תוך שימוש בחידושים האחרונים בתחום המציאות הרבודה.
פלטפורמת אפקטים של המצלמה כוללת שני מוצרים:
Frames Studio – תוכנת עיצוב אונליין קלת משקל, שמאפשרת לעצב מסגרות לשימוש בפרופיל או במצלמת פייסבוק. המוצר זמין עכשיו בכל העולם
AR Studio – מאפשר ליצור מסכות, אפקטים מסגרות מונפשות וטכנולוגיות AR אחרות המגיבות לתנועה, לסביבה או לאינטראקציות במהלך שידורים חיים
• מסנג'ר- מאז השקתה הפכה אפליקציית מסנג'ר לערוץ חשוב עבור עסקים, צרכנים ומפתחים. עם יותר מ- 1.2 מיליארד משתמשים בחודש, 100,000 מפתחים, 100,000 בוטים פעילים מדי חודש, ועד ל- 2 מיליארד שיחות בחודש בין אנשים ועסקים.
חלק מהתכונות החדשות והכלים המתקדמים שהוכרזו בוועידה כוללים:
o Tab Discoverחדש המאפשר לאנשים למצוא באופן אינטואיטיבי את הבוט שאותו הם מחפשים מתוך מסך הבית של המסנג'ר
o תוספות לצ'אט, המאפשרות למספר אנשים לשוחח בצ'אט עם אותו עסק בו-זמנית. אנשים יכולים להוסיף כעת בוט ישירות לקבוצה ולחלוק בשיחה ובהתנסות
o M – סייע הבינה המלאכותית של מסנג'ר, מציע כעת את האפשרות להזמין אוכל דרך delivery.com. למשל, אם אתם דנים עם חברכם מה לאכול לארוחת ערב, M יציע לעזור עם ההזמנה ולהשלים את התהליך כולו במסנג'ר לרבות ההזמנה הקבוצתית ותשלום
o Smart Replies – תגובות חכמות, המסייעות להגיב לשאלות הנפוצות ביותר שמקבלים עסקים קטנים, כגון שעות פעילות, כיצד להגיע ופרטים ליצירת קשר

• Workplace- הרשת החברתית של פייסבוק לארגונים ומקומות עבודה מתרחבת והפלטפורמה הגלובאלית זמינה ב- 77 שפות ברחבי העולם. יותר מ- 14,000 ארגונים משתמשים בWorkplace ובין המשתמשים החדשים: Starbucks, Viacom, Air Asia, Airtel, Discovery Communications , Save The Children וממשלת סינגפור.
בין החידושים שהוכרזו בוועידה:
o אינטגרציות חדשות של מערכי ניהול לקוחות, מסמכים וקבצים עם גופים גלובליים מובילים בהם – Microsoft, Salesforce, Quip, Box
o הוספת בוטים מותאמים ל Workplace לצ'אטים ולקבוצות. פיתוח והתאמה אישית של בוטים על ידי מפתחים במקום עבודתם לצרכים כמו הגשת הוצאות, הזמנת אוכל או אישור כניסה לחדר ישיבות באמצעות הודעות. פייסבוק תשתף פעולה עם פלטפורמות כמו Converse, PullString, The Boot Platform ועוד, שיסייעו לחברות לפתח את הבוטים במידה שאין להן את היכולות הטכניות
o אינטגרציה עם eDiscovery ושותפים מתחום הציות יאפשרו חברות לנהל סיכונים, על-ידי מימוש צרכים בתחום מניעת אובדן נתונים, איתור מידע דיגיטלי ועוד.
o שימוש של חברות ב- Live באמצעות ציוד הוידאו הקיים אצלן לשיתוף בפגישות ואירועים שונים של הארגון. פייסבוק תשתף פעולה עם חברות רלוונטיות בתחומי התוכנה וחומרה, הפקת שידורים ופלטפורמות לשיחות וידאו
• Facebook Analytics- הושקו יכולות חדשות ומגבירות תכונות קיימות, כולל תובנות אוטומטיות המשתמשות ב Machine Learning . הפתרונות האנליטיים מנתחים באופן אוטומטי תובנות חשובות מתוך האנליזות שמבצע המשתמש, חוסכים זמן ומאפשרים למשתמש לפעול במהירות רבה יותר.

• Identity Tools – השיפורים בהתחברות לפייסבוק מסייעים לעסקים לייצר קשר עם אנשים בקנה מידה עולמי, על פני פלטפורמות נוספות באמצעות פייסבוק, מספר טלפון או דוא"ל. כמו כן, הפתרונות החדשים עוזרים למשתמש לשמור על קשר עם לקוחות כדי לגדול מעבר לנקודת ההתחברות הראשונית.

• Games – פייסבוק מציגה פיצ'רים נרחבים של משחק כדי לאפשר למפתחים שליטה רבה יותר על חוויות המשחקים שהם יוצרים. מפתחים יכולים להתאים אישית את מסכי ההתחלה והסיום שלהם ולשלב ממשקי API חדשים שיכולים לסייע, לקדם ולשתף משחקים.
דוברים מרכזיים בוועידה:

• Chief Technology Officer Mike Schroepfer
• VP of Platform Deb Liu
• Head of Social VR Rachel Franklin
• VP of Product Partnerships Ime Archibong
• VP of Messaging Products David Marcus
לפרטים נוספים לגבי חדשות הוועידה ניתן להיכנס ללינקים הבאים:

• Media Blog
• F8 press page
• Developer Blog
• Engineering Blog

לצפייה בשידור ישיר
• https://www.fbf8.com/watch

 


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom