חברת ASUS משיקה יישומון חדש

0

חברת ASUS ישראל משיקה את אפליקציית MyASUS
לעודד קשר ישיר עם מוקד השירות של החברה בישראל
האפליקציה החדשה תאפשר לצרכן לפתוח קריאת שירות, לקיים צ'אט ישירות מול נציג שירות ולקבל עדכונים שוטפים לגבי מוצר שנמצא בתיקון.

חברת ASUS, יצרנית המחשבים הניידים השלישית בגודלה בעולם (בשוק הקונסיומר), משיקה בימים אלו את אפליקציית MyASUS.
האפליקציה הייחודית שיוצרה על ידי ASUS מתייחסת בעיקר לנושא השירות ובאמצעותה ניתן לבצע את הפעולות הבאות: ביצוע צ'אט מקוון (בשעות פעילות המוקד 8:00-17:00), בירור סטטוס תיקון למכשיר שנמצא במעבדה, שליחת שאילתות טכניות או שאילתות שירות ישירות למוקד, קבלת מידע על מוצרי ASUS, קישור לפתיחת קריאת שירות, קבלת חדשות עדכניות אודות Asus ועוד. האפליקציה קיימת ונגישה לכל מכשירי האנדרואיד ומכשירי אפל כבר היום.
נעם גור, מנהל השירות בחברתASUS מסביר כי מדובר באפליקציית שירות ייחודית בישראל. "בכך מוכיחה ASUS כי שירות הינו חלק מאסטרטגיית ההשקעה הנרחבת בלקוחותיה בארץ. כחברה ששמה את הלקוח במרכז תשומת הלב, שירות הלקוחות הדיגיטלי הוא עוד צעד שאנו עושים כד להיות קרובים יותר למשתמשים שלנו בישראל".


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom