הרחבת שותפויות המדידה של פייסבוק לטובת המפרסמים

0

פייסבוק הודיעה על הרחבת שותפויות המדידה שלה לטובת מפרסמים. אנשים נחשפים למודעות ומקיימים עימן אינטראקציה כלשהי במקומות רבים יותר מאשר אי פעם בעבר, ולמשווקים שני צרכי מדידה חיוניים: השוואה בין ערוצים ואימות באמצעות צד שלישי. פייסבוק מרחיבה את שותפויות המדידה הנוכחיות כדי להמשיך ולענות על צרכים אלה ולהגביר את השקיפות. כמו כן, פייסבוק מרחיבה את אזור ה-FYI שכלל עד כה עדכונים רק לגבי המדדים שלה, ומהיום ייקרא Measurement FYI שיכלול בנוסף, גם עדכונים על שותפויות, מוצרים ומחקרים.

בחודש ספטמבר, יצאו לדרך שותפויות של פייסבוק עם מספר גופי מדידה שנועדו לאפשר למפרסמים לשלב בקלות את הנתונים של פייסבוק, אינסטגרם ו-Audience Network במודל תמהיל המדיה שלהם הבוחן אילו ערוצי מדיה היו אפקטיביים עבורם. היום, החברה מציגה את פורטל Media Mix Modeling שבו שותפי המדידה יוכלו לאסוף את המידע ישירות מפייסבוק, Instagram ו- Audience Network עבור לקוחותיהם. נתונים באיכות גבוהה יותר במודלי MMM יתמכו בתובנות מדויקות ואופרטיביות יותר עבור מפרסמים העוסקים בתכנון ומדידה של מגוון ערוצי מדיה.

משווקים יוכלו כעת להשוות אילו פרסומות – טלווויזיה, דיגיטל ופרינט – מובילות לתוצאות הרצויות עבורם. למעלה מ -150 מותגים כבר מקבלים החלטות שיווקיות על סמך מידע זה.

פייסבוק ביצעה מספר עדכונים לתכנית האימות של צד שלישי:

1- הרחבת השותפות עם comScore, כדי לכלול, מעבר למדידות של צפייה, גם מדידת הפרפורמנס בקרב קהל המטרה
2- בוצעה התקדמות משמעותית בהנגשת מדד הניראות לאזורים, יישומים ושירותים נוספים של פייסבוק
3- פייסבוק ממשיכה להתקדם בנושאי האינטגרציות עליהם הודיעה בנובמבר האחרון. הושלמה האינטגרציה עם comScore ו Integral Ad Science. שותפים אלה יוכלו לספק מטריקות כאשר מודעת דיספליי מופיעה על המסך.
4- פייסבוק הוסיפה שותף חדש לאימות צפייה – DoubleVerify. האינטגרציה עם שותף זה תחל במהלך השנה הנוכחית. יחד עם תוספת זו, לפייסבוק כעת 24 שותפים למדידה באמצעות צד שלישי.
לבלוג פוסט המלא של פייסבוק בנושא זה, ניתן ללחוץ כאן


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom