הסטארטאפ הישראלי ביונד מודיע על השקת פלטפורמה שתאפשר לכל עסק ליצור תכנים של מציאות מדומה

0

בין לקוחות החברה כיום כבר נמנים מותגי-על כמו קוקה קולה, סמסונג וגוגל

הסטארטאפ הישראלי ביונד (Byond) מודיע על השקת פלטפורמה שתאפשר לכל מותג או עסק ליצור תוכן 360 ותכני מציאות מדומה ומציאות רבודה באופן עצמאי ובעלות נמוכה, ללא צורך בכתיבת קוד והקמת סטודיו ייעודי.
את הפלטפורמה של ביונד אימצו המותגים הגדולים בעולם ביניהם ניתן למצוא את מקאן אריקסון, קוקה קולה, סמסונג, ו HP. חברת החדשות CNN משתמשים בפתרון של ביונד כדי לתת לקהלים שלהם חוויות עמוקות יותר עם תכני 360 שמכניסים את הצופה לזירה החדשותית. החברות מדווחות על חשיפה של מאות אלפי משתמשי קצה שנחשפו לתכנים שנבנו ונערכו בביונד.
הפלטפורמה של ביונד מאפשרת לייצר במהירות חוויות אינטראקטיביות לקמפיינים שיווקיים, סיורים וירטואליים לתחום התיירות והנדל"ן, סימולציות להדרכות וסביבות תלת ממדיות לצריכת תוכן 360. את התוכן ניתן להפיץ בלחיצת כפתור לכל דפדפן, טלפונים חכמים וכל משקפי המציאות המדומה.
בחברה כבר השקיעו סוכניות פרסום מובילות וחברת HTC אשר מובילה את התעשייה עם מוצר ה VIVE שלה המתקדם ביותר בעולם המציאות המדומה.
נועם לבבי, מייסד ומנכ"ל החברה מסר: "כיום כל התוכן והמידע הדיגיטלי מונגש באמצעות הטלוויזיה, הטלפון והמחשב. בשנים הקרובות ערוצים אלו יוחלפו ע"י פלטפורמות מחשוב חדשות ובעתיד הלא רחוק המסכים יוחלפו באביזרים לבישים. אנו מאפשרים לעסקים ליצור תוכן אימרסיבי המותאם גם לטלפונים חכמים וגם למשקפי מציאות מדומה ורבודה. הפלטפורמה שאנו משחררים היום תעזור לחברות רבות להיכנס לעולמות המציאות המדומה והרבודה ביתר קלות ובמהירות"


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות