הדרך הנכונה לפתרון בעיות דואר בשירות אופיס 365

0

אופיס 365 שירותי ענן ,

אופיס 365 איתור תקלות ובעיות בהגדרות תיבת דואר בשירותי הענן של אופיס 365.

טיפ קטן שיכול לספק ללקוחות שירותי הענן קצה חוט בפתרון בעיות יצירת תיבת דואר,

או הגדרות פרופיל משתמש ועוד..

שירות האופיס 365 ממשיך לצבור תאוצה ולצרף אליו מידי חודש עשרות אלפי משתמשים.

עם מגוון רחב של שירותי הענן המוצעים והקלות והפשטות להצטרף, לנהל זה לא פלא.

בכל זאת למרות ששירותי הענן של מיקרוסופט אמינים, ידידותיים למשתמש וקלים לניהול אך כמו בכל שירות ענן ישנן לעיתים בעיות.

חלקן קשורות בצד של הספק, הלא הוא מיקרוסופט (במקרה שלפנינו) וחלקן קשרות בצד הלקוח קצה.

לעיתים אתם עלולים להתקל בבעיות כמו:

  • אאוטלוק לא מפסיק לבקש סיסמה.

  • חשבון הדואר לא מתעדכן.

  • תוכנת האואטלוק קורסת.

  • פגישות יומן לא מתעדכנות.

  • סנכרון דואר ואנשי קשר לטלפון לא מתבצע.

  • תעבורת דואר אינה תקינה.

  • דואר חוזר עם הודעות שגיאה ומתקבל NDR

ועוד..

על מנת לחסוך זמן באיתור התקלה, מיקרוסופט שחררה כלי ניטור ובדיקה היודע להצביע על הבעיה במדוייק.

בשימוש בכלי שחררה החברה תוכלו לפשט את הבעיה ולהגיע לפתרון בהרבה פחות זמן יקר.

את כלי הניטור והבדיקה ניתן להוריד ישירות מהקישור שלפניכם:

כלי בדיקה וניטור של מיקרוסופט

 

 

Office 365

 

 

 

 

 

לאחר שתורידו את הכלי החינמי ותתקינו אותו על מחשבכם יפתח לפנכם אשף לפתרון הבעיות.

אשף הפתרונות ינחה אתכם ע"י מספר שאלות מכוונות ובסיום יתחיל להפעיל את הבדיקה.

לאחר הבדיקה תוכלו ליצא את התוצאות לקובץ ושם לבצע חיפוש ולאתר את הגורם המפריע.

יתרון בשימוש בכלי הוא היכולת לזהות גם בעיות הקשורות בגורמים כגון רשומות דואר, תקלות תקשורת וכו'.

חברות שירותי מחשוב, עושות שימוש לעיתים בכלים צד שלישי על מנת ליעל את מערכות המחשוב.

במידה ותרצו לקרוא על פתרונת ושירותי הענן והכלים השונים לניהול תיבות דואר ושרתים בענן תוכלו להמשיך לקישור הבא.

מדריכים וטיפים IT PORTAL בשבילכם!

 

נכתב ע"י M-challenge

 


שתף

אודות מחבר

אריאל מרום