האם כבר הגענו לשיא בקידום הדיגיטלי?

0

הדעה הרווחת שבטח אנחנו בשיא הפריחה בקידום הדיגטלי.

אבל זו עובדה לא נכונה עדיין מרבית העסקים אין להם אתרים ואין להם נוכחות דיגטלית.

מהי נוכחות דיגטלית?

נוכחות דיגטלית הכוונה לקיים מגוון פעילויות בעולם הדיגיטל אם מבחינת גוגל ואם מבחינת הרשתות החברתיות כמו פייסבוק/אינסטגרם/יוטיוב ועוד…

יצירת נוכחות דיגטלית הכרחית בעיקר בגלל הסיבה שהיום רוב הלקוחות נמצאים באינטרנט וכמעט שואלים כל דבר בכל תחום.

אז מדוע עדיין לא כל העסקים יש להם אתר ?

הסיבה העיקרית לכך זהו חוסר יידע והבנה של בעלי העסקים וחשש מלבזב כסף על משהו שהוא נראה לא ברור ולא מספיק מוכר.

לכן אחד הדברים החשובים שעלינו לעשות כבעלי עסק הוא לעשות פעולה אחת מאוד פשוטה וזה להקיש את הצורך שעליו העסק שלנו נותן לו מענה .לדוגמא :

אני בעל חנות גלשנים וברצוני לראות את התחרות הקיימת , עליכם פשוט לכתוב בשורת האילתה: "חנות גלשנים בתל אביב" ברגע שתראו את התוצאות המופיעות תבינו שכל המתחרים שלכם שם, יתרה מכך זה אומר שישנו כנראה קהל יעד נוסף שלא פניתם אליו או שהעסק שלכם לא מופיע בפניו.

מה המיקום שלי בגוגל?

ישנם כיום כלים בחינם שיכולים להראות לכם בדיוק איפה האתר שלכם נמצא בהתאם לביטויי מפתח המותאמים לעסק שלכם. תוכלו גם לראות באותו יחס איפה המתחרים שלכם ממוקמים ובהתאם תוכלו להתחיל ולקדם את ביטויי המפתח. אחד מהכלים המועדפים עליי זה : www.kolyom.co.il

כלי נוסף שיכול מאוד לעזור גם הוא בחינם זה הכלי שבו גוגל מציג כמה שאילתות חיפוש נעשו בחודש האחרון על אותו ביטויי מפתח – דבר היכול לתת לנו אינדקציה עד מכה תנועה אותו ביטויי מפתח יכול להביא לאתר שלכם. זה כלי שנמצא בתוך מערכת הפרסום של גוגל הנקראת אדוורדס או באנגלית ADWORDS . תוכלו להקיש את השם ולהתחיל לפרסם. ( המלצה שלי קחו אנשי מקצוע בתחום – שלא תבזבזו כסף על פרסום לא מומקד ולא רלוונטי)

פשוט להפסיק לחשוש!!!

כיום ישנן אפשרויות רבות והמון מפלטפורמות דיגטליות בהם אנו יכולים לפעול – אבל כדי לדעת בדיוק מה עליכם לעשות – כדאי לקבל ייעוץ והכוונה מאנשי מקצוע הפועלים בתחום.

להתקשר לחברה לקידום אתרים שבאמת תוכל לעזור בקידום העסק ופנייה נכונה וממוקדת לקהל היעד הרלוונטי, שאותו תרצו לצרף כלקוחות פוטנציאלים.

כל הנאמר עד כה רק מראה שעדיין אנחנו בתחילתו של עידן דיגטלי שעדיין את מרבית הפוטנציאל שבו עדיין לא מומש . חשוב להבין שעלינו תמיד לקחת צעד אחד קדימה לפני המתחרים שלך כדי שהעסק שלנו ימשיך לעבוד על הצד הטוב ביותר.

הנושאים הבאים שעלינו לחשוב – כיצד אני יכול להגיע לקהל שלי בצורה הטובה ביותר והזולה ביותר כדי לקבל את מירב הפניות שיהיו כמה שיותר ממוקדות וכמה שיותר איכותיות.

כדי להבין יותר את התהליכים ולדעת על פי איזה שיטה לנקוט כדאי לכם להמשיך ולקרוא מאמרים נוספים בתחום השיווק הדיגטלי

 

כותב: דני הראל – WEB MANGER

אתר : sdmedia.co.il


שתף

אודות מחבר

דניאל הראל

שינוי גודל גופנים
ניגודיות