"אפטיס", האוטובוס החשמלי מבית "אלסטום" זכה בתג החדשנות במסגרת תערוכת האוטובוסים הוותיקה והמפורסמת בעלום המתקיימת בימים אלה בבלגיה

0

אלסטום ו-NTL קיבלו את תג החדשנות על האוטובוס החשמלי "אפטיס" במסגרת פרסי Busworld

אלסטום ו-NTL קיבלו את תג החדשנות בתערוכת Busworld's בקורטרייק, בלגיה, על אפטיס, חוויית הניידות החדשה.

העיצוב החדשני של אפטיס, המבוסס על זה של רכבת קלה, הופך אותו לפתרון ניידות ייחודי.
המצברים ומערכות החשמל שלו נמצאים על הגג והגלגלים הממוקמים בשני קצות האוטובוס ללא כנפיים, כך שאפטיס יכול להציע לנוסעים רצפה נמוכה בשטח חסר תקדים של 20 מ"ר מלאים. הדלתות הכפולות, גם הן מבוססות על העיצוב של חשמלית, מקלות על זרימת הנוסעים העולים והיורדים לאוטובוס ומאפשרות נגישות נוחה לכיסאות גלגלים ולעגלות.

בנוסף, הודות לארבעת גלגלי היגוי לעומת שניים בלבד באוטובוס רגיל, אפטיס תופס 25% פחות שטח בפניות ומאפשר כניסה מושלמת לכל תחנה (crab approach). אפטיס גם מצטיין במרחב פנים גמיש, המציע תצורות שונות המתאימות לכל צורך של המפעיל.

"אנו גאים מאוד על קבלת הפרס הזה, הנותן אישור נוסף לייחודיות של אפטיס. לדוגמה, אפטיס מציע תוספת של 20% לשטח החלון יחסית לאוטובוסים רגילים הודות לחלונות הפנורמיים בשני הצדדים ואזור הישיבה מאחור, מה שמקנה מבט של 360° על העיר", אמר בנג'מין ביילי, מנהל מוצר האוטובוס החשמלי באלסטום.

אפטיס נבדק בימים אלה ברשת התחבורה של איל-דה-פראנס ובקרוב ייערכו ניסויים בערים נוספות בצרפת ובמקומות נוספים באירופה.

אבות טיפוס של אפטיס מיוצרים במפעל של NTL בדופיגהיים, ורכיבים עיקריים מיוצרים בחמישה אתרים של אלסטום בצרפת: בסן-אואן ניהול הפרויקט ואינטגרציית מערכות, בטארב מערכות ההינע, באורנאן המנועים, בוויטרול ה-SRS ובווילרבאן הרכיבים החשמליים של מערכת ההינע.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות