אלסטום משלימה ייצור של הקטר החשמלי הראשון במדינת ביהר בהודו, ומכריזה על הסכמים בשווי 75 מיליון אירו בהודו

0

אלסטום הודיעה על השלמת הקטר החשמלי הראשון שלה שיוצר במתקן בטכנולוגיה מתקדמת המשותף לאלסטום ולחברת הרכבות של הודו (Indian Railways), ואשר עמד ביעדים שהוגדרו ע"י הממשלה וחברת הרכבות של הודו. בנוסף, חתמה אלסטום על שלושה חוזים במדינה בשווי של כ-75 מיליון אירו
חברת אלסטום הודיעה על השלמת הקטר החשמלי הראשון שלה שיוצר במתקן בטכנולוגיה מתקדמת המשותף לאלסטום ולחברת הרכבות של הודו (Indian Railways) במחוזMadhepura במדינת ביהר ((Bihar שבהודו, ועמד בלוחות הזמנים של הפרויקט. ממשלת הודו וחברת הרכבות של הודו, שמו לעצמן יעד מעבר לניידות בת קיימא, שבמסגרתה הרכבת תפעל באמצעות חשמל בלבד. קטרים חשמליים אלו לא רק יביאו להפחתת עלויות תפעול הרכבת, אלא גם יקטינו משמעותית את פליטות גזי החממה.
הקטר הראשון מהווה חלק מהסכם שנחתם ב-2015, המוערך בכ-3.5 מיליארד אירו. על פי ההסכם, הוזמנו 800 קטרים חשמליים, אשר יהוו חלק מהתוכנית של משרד הרכבות ההודי לשותפות פרטית-ציבורית, במטרה לחדש את תשתית הרכבות במדינה. עבור הודו, הסכם זה מהווה את ההשקעה הזרה הישירה הגדולה ביותר במגזר הרכבת עד כה, ויש לו תפקיד אסטרטגי בהשפעה על המשק. חוזה זה הוא גם אחד החוזים הגדולים ביותר בהיסטוריה של אלסטום.
בנוסף, חתמה אלסטום על שלושה חוזים בשווי של כ-75 מיליון אירו – חוזה אספקת חשמל עםMumbai Metro Rail Corporation Ltd., חוזה לצי רכבות חדשות של Chennai Metro Rail Corporation, וחוזה אספקת חשמל נוסף עם Jaipur Metro Rail Corporation. התפתחויות אלו מייצגות את טביעת הרגל הגוברת של אלסטום בהודו, הן בתחבורה עירונית והן בקווים הארציים.

"פרויקט זה עומד כדוגמה ברורה למחויבותה של אלסטום לתכנית הייצור המקומי בהודו. מלבד יצירת אלפי מקומות עבודה במישרין ובעקיפין, יצרנו שרשרת אספקה מקומית חזקה לפרויקט זה, עם 90% מהרכיבים של האב-טיפוס שמקורם בייצור מקומי", אמר הנרי פופאר-לפארז', נשיא אלסטום.

 


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות