אוויה זכתה בפרס Customer contact center technology לשנת 2017

0

אוויה הכריזה על קבלת פרס Customer contact center technology בעבור פתרון Avaya Oceana מאת מגזין CUSTOMER.
"אנו נרגשים על כך שפתרון Avaya Oceana הוכר במסגרת פרסיCustomer contact center technology לשנת 2017", אמרה קארן הארדי, סמנכ"ל לשיווק מוצרים ופתרונות באוויה. "פתרון זה נותן מענה מקיף ויחיד ללקוחות מכל הסוגים על ידי כך שהוא מאפשר למרכזי תקשורת לספק את השירות הטוב ביותר".
פתרון Avaya Oceana הוא פתרון משולב בודד העונה על הדרישות והאסטרטגיות של הלקוחות. פתרון מרכז תקשורת פתוח זה של הדור החדש הוא תלוי קונטקסט, אינטגרטיבי וניתן להתאמה ללקוח באמצעות פלטפורמה פתוחה וקלה לשימוש. כלי הניתוח של הפתרון מספק למפעיליו מידע בזמן אמת שבעזרתו יוכלו לקבוע האם ניתן מענה למטרות ולהפיק דוחות למדידת ביצועים במהלך הזמן.
"אנו מברכים את אוויה על זכייתם בפרס טכנולוגית מרכז התקשורת לשנת 2017. פתרון Oceana נבחר בשל העובדה שהוא מציג חדשנות, איכות ומאפיינים ייחודיים שהם בעלי השפעה חיובית על חווית הלקוח" אמר ריץ' טהרני, מנכ"ל TMC.
זוהי הפעם ה-12 שמוענק הפרס ליזמים שאימצו את הטכנולוגיה ככלי מרכזי למצוינות בשירות. פרס זה מסמן הצלחות שהן חדשניות, מונעות על ידי מנהיגות ומניעות את שוק מרכזי התקשורת קדימה.


שתף

אודות מחבר

Menachem Marom

שינוי גודל גופנים
ניגודיות